NIEUWSBERICHTEN

Nieuwsbrief Stichting Eendenkooi Maaspoort

In deze nieuwsbrief van de Stichting Eendenkooi Maaspoort kunt u zien en lezen wat er de afgelopen maanden gebeurd is of te beleven was in deze eendenkooi in de gemeente s'-Hertogenbosch.

De Stichting Eendenkooi Maaspoort is sinds het jaar 2000 bezig met het in stand houden en de restauratie van de voormalige “Empelse Kooi”. Deze kooi is nu bekend als eendenkooi Maaspoort in het Burgemeester Van Zwietenpark. Ze is eigendom van de gemeente 's-Hertogenbosch.
De werkgroep bestaat uit zes kernleden en een aantal vrijwilligers, die wonen in Maaspoort, maar er zijn ook vrijwilligers uit andere wijken en plaatsen uit de omgeving.
Met restaureren bedoelen we dat we de kooi zoveel mogelijk in de oude staat terug willen brengen.

De nieuwsbrief kunt u hier bekijken.